top of page
  • תמונת הסופר/תהחופש לטייל

כרטיס ההטבות של אוסטריה - זלצבורגרלנד כארד

עודכן: 4 באפר׳

זלצבורגרלנד כארד SalzburgerLand Card - מידע על כרטיס ההטבות למטיילים בחבל זלצבורג באוסטריה והסיבה בזכותה מוענק לכרטיס התואר - כרטיס קסמים. עדכון לשנת 2024

תמונת נוף באוסטריה. הרים מושלגים ומרחבים ירוקים
אוסטריה - טבע עוצר נשימה

אוסטריה מחולקת ל - 9 מדינות, בינהן זלצבורג (Salzburg) הנמצאת במערב - מרכז אוסטריה. זלצבורג הוא גם שמה של עיר הבירה של מדינה זו. גם למדינה זלצבורג וגם לעיר זלצבורג יש כרטיסי הטבה.

  • כרטיס SalzburgerLand Card הינו כרטיס הכולל את מדינת זלצבורג (כלומר - האזור כולו). כרטיס זה כולל גם הטבות לעיר זלצבורג. הכרטיס מיועד למטיילים הנמצאים באזור למשך מספר ימים.

  • כרטיס Salzburg card הינו כרטיס הטבה לעיר זלצבורג בלבד. כרטיס זה מתאים למטיילים המבקרים בעיר זלצבורג במשך מספר ימים. מידע נוסף על הכרטיס נמצא כאן.


מה זה כרטיס זלצבורגרלנד (SalzburgerLand Card)?

כרטיס ההטבות זלצבורגרלנד כארד הוא כרטיס הנחה אזורי של אזור זלצבורג באוסטריה (או בתאור מדוייק יותר - מדינת זלצבורג). הכרטיס כולל 180 אתרים אליהם אפשר להיכנס במשך שישה ימים רצופים (או 12 ימים בכרטיס המורחב).

הכרטיס זכאי לקבל את התואר כרטיס קסמים כי בשימוש מושכל ומתוכנן הוא מאפשר למשפחות לטייל באזור תוך חיסכון משמעותי בעלויות (שהן עניין לא מבוטל בטיול באוסטריה).

תמונה של כרטיס זלצבורגלנד
כרטיס זלצבורגלנד (תמונה מתוך האתר)


למה כדאי לקנות את כרטיס זלצבורגרלנד?

אוסטריה היא מדינה של נופים משגעים ופעילויות מגוונות, חלקן שונות מאלו שאנחנו מכירים בישראל כמו רכבלים ומרחצאות מפנקים. אתרים אלו יכולים להיות יקרים מאוד, במיוחד בטיול משפחתי. כניסה לאתר למשפחה של חמישה יכולה להגיע לסכום של - 100 יורו ויותר. תעשו חשבון - שני אתרים יקרים כאלו ביום, כפול מספר ימי הטיול ותקבלו סכום מכובד, לכניסות לאתרים בלבד. כרטיס זלצבורגרלנד עולה לא מעט כסף אבל הוא שווה זהב. שימוש מתוכנן בכרטיס יכול לחסוך מאות יורו בטיול. בטיול של עשרה ימים מספיק לרכוש את הכרטיס שתקף לשישה ימים ובימים בהם אין לכם כרטיס לבקר במקומות שמחיר הכניסה בהם נמוך או כאלו שלא דורשים רכישת כרטיס כניסה.

יתרון גדול למשפחה הישראלית הוא גודל המשפחה האירופאית. האירופאים רגילים למשפחה של ילד אחד או שניים וזו כנראה הסיבה שנראה להם הגיוני לאפשר כרטיס חינם לילד השלישי במשפחה (ולאלו שבאים אחריו). משפחות ישראליות הן בממוצע עם שלושה ילדים, כך שיכול להיות מצב בו תחסכו עלות על כרטיס של ילד אחד לפחות.


איפה קונים את כרטיס זלצבורגרלנד?

בעבר היה צריך לקנות כרטיס פיזי, שיהיה לכם בארנק. היום הכרטיס הוא דיגיטלי ואפשר לרכוש אותו בקלות דרך האפליקציה ולהציג אותו בטלפון הנייד.

לא צריך להזמין מראש כרטיס שיגיע בדואר או לחפש חנות לרכישת הכרטיס (יש לכרטיס גם גירסה פיזית שאפשר לקנות בלשכות התיירות). פשוט רוכשים את הכרטיס דרך האתר ומקבלים למייל ברקוד לסריקה בכניסה לאתרים. הכרטיס יהיה זמין לשימוש החל מהשימוש הראשון במשך הזמן שרכשתם (שישה או שניים עשר ימים) ויסגר אוטומטית אחרי זמן זה.

לרכישת הכרטיס אונליין באתר .



איך רוכשים את כרטיס זלצבורגרלנד אונליין?

  • נכנסים לאתר בכתובת שנמצאת כאן.

  • בוחרים את הכרטיס המתאים לכם (כרטיס לשישה ימים או שניים עשר ימים) שימו לב - לפני תחילת המכירה לא תראו אפשרות לרכישה. האפשרות תפתח באמצע חודש אפריל.

  • רוכשים את הכרטיס ומזינים כתובת מייל לקבלת הכרטיס.

  • בתוך רבע שעה מהרכישה תקבלו למייל שלכם קוד QR אותו תצטרכו להציג לסריקה בזמן כניסה לאתרים.

טיפ #1- שמרו את הקוד כתמונה ושלחו אותו לקבוצת הווטסאפ שתפתחו לריכוז המידע של הטיול. כך שיהיה זמין להצגה מהירה.
טיפ #2 - הצגת הכרטיס הינה בטלפון הנייד ולכן חשוב שתהיה לכם כל הזמן סוללה טעונה בטלפון.
טיפ #3 - הצטיידו במטען נייד לגיבוי, במקרה ותגמר לכם הסוללה בטלפון ולא תהיה נקודת חשמל זמינה להטענה.

עלויות כרטיס זלצבורגרלנד (מחירי 2024)


עלות כרטיס ל - 6 ימים למבוגר - 95€, עלות כרטיס לילד - 48€

כרטיס ל - 12 ימים למבוגר - 118€, עלות כרטיס לילד - 59€


הכרטיסים מיועדים לשימוש במהלך עונת הקייץ המתחילה בתאריך - 1.5.24 ומסתיימת בתאריך 5.11.24.


דגשים חשובים

  • כרטיסי ילדים - ילד עד גיל 4 לא זקוק לכרטיס. בקניית כרטיס משפחתי עבור הורים וילדים, משפחה שיש בה מעל שני ילדים משלמת רק עבור שני הילדים הראשונים. שאר הילדים לא זקוקים לכרטיס ויכנסו חינם. כרטיס ילד הינו עבור ילדים בגילאים 4 עד 16.

  • הנחה לבעלי מוגבלויות - מלווה לאדם בעל מוגבלות (ילד או מבוגר) יכול לקבל כרטיס חינם, ברכישת כרטיס במחיר מלא לאדם בעל המוגבלות. לצורך קבלת ההטבה יש לפנות אל משרד התיירות זלצבורגלנד ולהציג כרטיס נכה.

  • הכרטיס אינו ניתן לביטול ולזיכוי ולכן לא מומלץ לרכוש אותו מראש. תוכלו לרכוש את הכרטיס עם הגעתכם לאוסטריה או לפני הביקור באתר הראשון.


מה חשוב לדעת על כרטיס זלצבורגרלנד?

  • הכרטיס הינו אישי ואינו ניתן להעברה לאדם אחר.

  • השימוש בכרטיס הוא בימים רצופים. תכננו את הטיול כך שתשתמשו בכרטיס בימים עוקבים.

  • תוקף הכרטיס - הכרטיס נכנס לתוקף מהשימוש הראשון. תוקף הכרטיס הוא 6 ימים או 12 ימים, בהתאם לכרטיס שנרכש. תוקף הכרטיס יפוג אחרי תקופה זו ואי אפשר להשתמש בו יותר.

  • אין צורך בהורדת אפליקציה לצורך השימוש בכרטיס. כדי להשתמש בכרטיס יש לסרוק בכניסה לאתר את הברקוד שהתקבל למייל שלכם.

  • חישוב ימי שימוש בכרטיס יתחיל בשימוש באתר הראשון. אם הכניסה הראשונה לאתר היתה בשעות הצהריים, כל אותו היום יחשב ליום שימוש ולכן מומלץ לתכנן את הטיול כך שתתחילו להשתמש בכרטיס בשעות הבוקר.

  • העיר זלצבורג (1) - השימוש בכרטיס בעיר זלצבורג הוא למשך 24 שעות מתחילת השימוש. מומלץ לבקר בעיר בחמשת הימים הראשונים לזכאות או ביום השישי. לא תהיה אפשרות להמשיך להשתמש בכרטיס אחרי היום השישי, גם אם לא הסתיימו 24 שעות מהזמן בו התחלתם להשתמש בכרטיס בעיר זלצבורג.

  • העיר זלצבורג (2) - תוכלו להשתמש בכרטיס בעיר זלצבורג רק אם לא השתמשתם בו בדרך גרוסגלוקנר. המלצה - אם בכוונתכם להשתמש בכרטיס בכמה אתרים בעיר זלצבורג כדאי יהיה לנצלו בעיר ולרכוש כרטיס עבור דרך גרוסגלוקנר.



איך משתמשים חכם בכרטיס זלצבורגרלנד?


הזכאות לשימוש בכרטיס היא לתקופת זמן מוגבלת, בימים רצופים. תיכנון חכם של הטיול יאפשר שימוש מיטבי של הכרטיס.

מילת המפתח הראשונה היא תכנון. כדאי לעשות שיעורי בית לפני הטיול. אם אין לכם זמן או סבלנות לנבירה במידע תוכלו להעזר במומחה שמכיר את האזור היטב ויעשה עבורכם את תוכנית הטיול (שאלו אותי על שרותי ייעוץ לאוסטריה).


איך מתכננים שימוש מיטבי בכרטיס זלצבורגרלנד?

  • בוחרים - עברו על רשימות האתרים הכלולים בכרטיס ובחרו את המקומות שמעניינים אתכם.

  • מסמנים - סמנו את האתרים על מפה כדי לדעת את המיקום שלהם.

  • מסדרים - סדרו את האתרים בשלשות - חפשו אתרים קרובים גיאוגרפית שאפשר לבקר בהם באותו היום. ביום טיול רגוע אפשר לבקר בשניים עד שלושה אתרים, תלוי במידת העניין שלכם באתר ובזמן הדרוש לביקור בו. האתר השלישי (ואפילו הרביעי) יהיו אתרים חלופיים, למקרים שתרצו לשנות את התוכנית בזמן הטיול.

בטיול של כמה ימים כנראה שלא תראו הכל ותספיקו את כל האתרים שסימנתם בתוכנית. ההמלצה שלי - וותרו מראש על המרוץ להספיק כמה שיותר. טיילו בנחת ואת מה שלא הספקתם שמרו לטיול הבא :).
  • מגוונים - שבצו ביחד אתרים מסוגים שונים - רכבל, אתר פעילויות ופארק מים. כך פעילות היום שלכם תהיה מגוונת. גוונו גם בין הימים. אם יום אחרי יום תהיו באותו סוג של אתר זה יכול להיות מעייף. רוצים לבקר ביותר מפארק מים אחד? שבצו בין שני ימי הביקור יום טיול מסוג אחר.

  • נשארים קרוב- בטיול כוכב יהיו אתרים שיהיו קרובים למקום הלינה ואתרים שיצריכו נסיעה של שעה או יותר. סדרו את הימים כך שאחרי יום של נסיעה ארוכה יגיע יום עם נסיעה קצרה. כך תוכלו להתרענן מהנסיעות והן פחות יכבידו עליכם.

  • קוראים את האותיות הקטנות - לכל מקום יש הנחיות ביקור שונות - יש אתרים ללא הגבלות, אתרים בהם הביקור מוגבל לארבע שעות (כמו מרחצאות) ואתרים בהם אפשר לבקר פעם אחת או ביום אחד (כמו האתרים בעיר זלצבורג). הכירו את ההגבלות ותכננו את הטיול בהתאם.

  • מטיילים בשישה ימים - כרטיס זלצבורגרלנד תקף לשישה ימים או שניים עשר ימים, בהתאם לסוג שרכשתם. תכננו את הטיול כך שתבקרו באתרי הכרטיס בימים רצופים בהם הכרטיס בתוקף. בשאר הימים טיילו במקומות שלא כלולים בכרטיס או באזורים.


מה כלול בכרטיס זלצבורגרלנד?

כרטיס ההטבות מגוון מאד כולל 180 אתרים מסוגים שונים -

אגמים ובריכות, טירות וארמונות, מוזיאונים ותערוכות, מכרות, חוויות בטבע, רכבות הרים, כבישים פנורמיים, רכבות ואוטובוסים, ספורט וכייף, פארקי טבע והרפתקאות ואתרים בעיר זלצבורג. חלק מהאתרים גדולים, מרשימים ויקרים וחלקם קטנים, הביקור בהם קצר ועלות הכניסה אליהם זולה.

כל האתרים זמינים לביקור במשך שישה או שניים עשר ימים (בהתאם לסוג הכרטיס הנרכש). יוצאת דופן היא העיר זלצבורג.


העיר זלצבורג - הכרטיס תקף לשימוש בעיר זלצבורג במשך 24 שעות בלבד, החל מהשימוש הראשון בעיר. יום זה הוא חלק מימי הזכאות בכרטיס (6 או 12 ימים, בהתאם לכרטיס שרכשתם)


דרך גלוסקלוגנר Grossglockner - יהיה עליכם לבחור את אחת משתי האפשרויות - שימוש בכרטיס בעיר זלצבורג או בדרך גלוסקלוגנר.


רשימת האתרים הכלולים בכרטיס זמין לחיפוש אונליין ולצפיה על מפה אינטרקטיבית באתר: SALZBURGERLAND CARD


רשימת האתרים המלאה נמצאת כאן.

בקרוב תעלה לאתר רשימת אתרים מפורטת בעברית. אם אתם מעוניינים לקבל הודעה כאשר יעלה הפוסט הרשמו כאן לרשימת התפוצה של האתר.

 

נהנתם לקרוא?


רוצים עדכונים למייל כשיעלה פוסט חדש? זה המקום להירשם.



נעים להכיר

דיוקן 2 - 71.jpg

ברוכים הבאים לבלוג שלי, הבית שלי לטיולים. כאן אני משתפת בידע שלי על עולם הטיולים.

 

אני גלית, מטיילת מקצועית חובבת אומנות ומכורה לקפה. 

אני יועצת טיולים ומתכננת טיולים באירופה למשפחות וזוגות, בונה טיול מותאם אישית לאנשים שאוהבים לטייל, לחוות ולבלות. 

מידע נוסף על טיולים באירופה, מקומות, טיפים והמלצות תמצאו באתר ובבלוג.
 

אם אתם מתכוונים לטייל באירופה לבד, בזוג או עם המשפחה ולא יודעים מאיפה להתחיל הגעתם למקום המתאים. דברו איתי וביחד נבנה תוכנית טיול מותאמת אישית שתתאים לכם ולמה שאתם אוהבים.

פוסטים נוספים בבלוגטיול

bottom of page